Несъщен глад – Нина Ненчева

Снимка0047

Макар снимката да е от телефон, ми се иска да обърнете внимание (аз самата не бях забелязала в началото, а едва след като бе споменато), как на корицата са преплетени книга, къща и ковчег, над които се издига оптимистично метална стълба.

Стихосбирката „Насъщен глад“ е на Нина Ненчева и я препоръчвам на всеки, който има смелостта да се замисля.

Смятам (не само, защото съм жена и винаги съм права), че стиховете и трябва да се препрочитат периодично, защото в различни моменти провокират различни емоционални нюанси.

Друга нейна стихосбирка, до която можете да се доберете веднага online е „Доячката на змиите“, за да добиете представа, за какъв тип качествена поезия става въпрос.

Вашият коментар

