Paulo Coelho – Brida

Untitled

Купих си я преди 5 години сигурно, но нещо не можах да се наканя да я прочета. Последните дни обаче бяха по-дъждовни, по-меланхолични и в крайна сметка я прочетох (основно позиционирана на терасата).

Не бях чела нищо негово от гимназията, а тогава ми се струваше доста дълбокомислен. Сега не мисля, че съм поумняла особено, ами си мисля, че е поизчерпал.

Целият сюжет е за едно 20 годишно „beautiful Irish girl“… някаква идиотка мен ако питате, която се шмотка из гората ни в клин ни в ръкав и си комуникира с 40 годишен куку-руко магьосник Магус (колко неочаквано име) и една вещица Уика (оригинално отново).

Има фриволни сцени, които като гледам на Паулу Куелю физиономията… както и да е… без коментар.

В общи линии – сродни души, ритуали, любов, магия, гола куку-руку тича насам-натам.

През цялото време си мислех, че знам как ще свърши и 5 страници преди края се оказа, че не е това, което очаквах. Не, че свърши лошо, но малко тъжно за мен като читател. Доста разумно завърши въпреки цялото ала-бала нещо през цялото време. Края ме накара да се позамисля, което не очаквах, че ще се случи точно пък от тази книга. Може да се каже, че ми повлия в крайна сметка.

Така, че се оказа, че макар и поизчерпан – все още го може🙂 !

Препоръчвам я, за който обича такъв тип книжки🙂 !

Вашият коментар

