Извадете си пръста от носа бе, хора ! Буквално !

Ако сте много гнусливи не го четете. Сериозно !

Днес, както си чаках любимия трамвай, се натъкнах на масово бъркане по носовете. Серозно ! Едно момче първо засякох, отвърнах глава – една жена с цигара. С едната ръка държи цигарата, а с другата си бърка в носа. Отвърнах поглед и една баба и тя. В трамвая се продължи. Знам, че е пролет и има прашец. И мен ме сърби носа. Но не е нужно да си бъркате в носовете масово ! Еми бръкни си вкъщи, измий си ръката. Плюс това няма, какво да се изкара, защото това е пръшеца!

Единственото ми успокоение е, че това е епител. Повтарям си го и това ми е като дзен дума. Нещо такова.

Но пък това ми напомня за една история с лекарка уши-нос-гърло ( не знам дали така се пише ). Кърви ми носа от време на време като зимата е особено от студа. И знам, че е кръвоносно съдче, което трябва да му се сложи някакво кремче и да се свие. Не знам дали не беше на принципа на горенето.

Та взимам си направление. Отивам аз, жената цъка пасианс на компютъра. Това не ме притеснява. Отбелязвам го, защото е важен елемент от края на историята. Затваря кръговрата на случилото се така да се каже. Жената си почива. Обяснявам и проблема. Тя видя кръвоносното съдче. Добре. Обясни ми, че няма нищо страшно. Аз си го знам това.

И аз сега не върви да и кажа, че искам да ми сложи някакво определено кремче. И разговора протича по следния начин:
– А някакво кремче да го свие ?
– Ами има тука едно, ама е 8 лева ( примерно ).
– Ама нещо няма ли еднократно да се сложи?
– Има едно друго, то е на еди-каква си основа.
– Ама нещо, което Вие да ми сложите и да се свие? Няма смисъл от кремче да си купувам.
– Като не искате кремче, тогава с олио може да се мажете.
– Ама как така олио?!
– Ами ей така – и започна да си бърка в носа – ето пробвайте.
И аз взех да си бъркам в носа. И двете си бъркаме в носа. Когато се увери, че съм усвоила хватката:
– Еми това е. А по-добре със зехтин.
А защо по-добре със зехтин. Сигурно, защото е диетичен примерно. И е по-добре за самати. Както и да е. Аз си измих ръката. По-конкретно пръста. Тя си седна, без да си измие пръста и зацъка с него пасианса ( кръга се затвори ).

Малко се отплеснах, но исках да призова, да апелирам, ако щете да не си бъркаме в носа пред другите хора. Правете си го насаме. Вкъщи, където има мивка. Ако много ви сърби и нямате кърпичка не си вадете, каквото имате там и не го хвърляйте през прозореца на градския транспорт ( ДА и това съм виждала в трамвая, но го разглеждам като повишаване на имунитета спрямо другите ), а си почешете носа отвън.

Вашият коментар

