Салата в палачинка

New Microsoft Office PowerPoint PresentationТази сутрин се събудих и не бях сигурна, какво ми се закусва. Отворих хладилника и попаднах на палачинките от предния ден и продукти за салата. И така в просъница взе, че се получи много вкусно ( поне според мен, като имайте предвид, че обичам картофи с кисело мляко ).

Спожих:
– сиренце
– зелен лук ( може би не е подходящо за преди работа да лъхаш на лучец, ама пък ми се прияде )
– зелена салата
– малко кисело мляко („Божанци“ взех, защото е кремообразно пък и според мен е една идея по-добро от Верея, но пък кое не е)

И воаля – получи се странна, но вкусна палачинка🙂 !

Вашият коментар

