Приятелската копулация – усложнение или не

Ако ви кажа, че все съм се чудила как хората се навиват за приятелски секс ще излъжа, но последните години започнах да се замислям, защото немалко мои близки допряха до това.

Аз го разглеждам като усложнение, защото все си мисля, че по някое време единия или другия започва да очаква повече. И като цяло чуждия опит затвърждава мнението ми.

Онзи ден получих такова предложение от един доста секси познат (десятка). Момчето ми каза нещо от сорта на „Аз ти харесвам, ти ме харесваш, защо да не си прекарваме добре от време на време?”, аз му отказах, защото това не е моя тип отношение, той каза „ОК” и се приключи разговора по темата. Просто картите бяха на масата. Не беше арогантно, даже прозвуча мило. Нямаше драма. Всичко беше ясно. Даже го приех като комплимент.

Не ми е за първи път, но за първи пък се замислих. Отдавам го на факта, че напоследък съм заобиколена от мъже, които ме изморяват. Или ако не ме изморяват ги наблюдавам като научни обекти и изследвам поведението им. Знам как звучи. Обектите са един, който, защото не исках да излезем започна да се държи като Кралица на Драмата, друг, за който нямам представа, ама никаква, какво се случва между нас и какво иска и трети, който чакам да звънне, а не звъни, а пък демонстрира интерес.

Аз съм от онези жени, които не обичат да кифлеят и няма чудене, какво искам ( когато разбера де🙂 ), защото си го казвам. Нямам проблем да звънна на мъж да го поканя на среща и искам картите да са на масата.

Е? Само при приятелския секс ли ми е шанса да получа яснота, какво се случва?! Направо вече не знам.

2 thoughts on “Приятелската копулация – усложнение или не

  1. Ооо, всичко е ясно – първият отпада, третият живее в друго измерение, а вторият има нужда да бъде попитан какво става. :)))

Вашият коментар

