Хлебче

Напоследък, понеже с хлебопекарната ми нещо не бухва добре хлебчето започнах да си правя питки от тестото. А днес ми хрумна да направя хлебче. Реално няма голяма разлика. Само във формата на тестото. Но понеже го отгоре го нарязах естетично и изглежда по-добре от колкото очаквах ми се прииска да си го споделя.

Също ето схема, с която не го чаках да бухне два часа:
– предварително затоплена фурната, но не много
– след това го сложих на към 100 градуса за малко
– още известно време на 150 градуса
– и накрая на 180 за около 10-тина минути
– вади се при зачервяване и край.

Снимка0027

4 thoughts on “Хлебче

  1. На мен пък ми се приисква да си го хапна! И те призовавам да слагаш винаги снимки към бъдещите си кулинарни постове, че даже и към миналите.

Вашият коментар

