Тази година снега пак МЕ изненада

Значи чувствам се 100% изненадана от снега през зимния сезон.

Дет съ вика лъзгам си съ по центуръ у Софиътъ и си одя с физиономия кът надуваема кукла ! Ей толкова съм изненадана !

Явно и не само аз съм изненадана ! Явно фирмата, която се е заела с проблема всяка година очаква климатични промени да ни посетят и нас. Всяка година очаква глобалното затопляне да превърне България в тропик ! Еми на и аз го очаквам всяка година. И все съм неподготвена. Вместо да си нося в дамската чантичка 10 кила едра сол, аз си се разхождам просто ей така.

Както една приятелка по сесия като се жалва на баща си и той и казва „Ами питахме ли те какво искаш – изкуствени гърди или образование ? На ти образование !“, то и аз да си бях взела един снегорин ! Да си го бях регистрирала като фирма и да си чопля носа, така и така съм изненадана ! А сега се чудя какво да си обличам – каска, наколенки, да си вържа вериги ли на ботушите ли ?!

Аз се смея, но наистина е възмутително. Ами инвалидите и възрастните хора ? Просто е абсурдно. Всяка година снега ни изненадва ! Да приемем, че това е естествен подбор, но нужно ли е по този тъп начин да ни третират ?! То е ясно, че народа все е прецакан, но нека е по-интелигентно поне. Това е просто мърлявщина. Не призовавам към протести, а просто по-интелигентно да ни лъжат.

Вашият коментар

