Булченска вълна

Вчера разбрах, че е започна и втората булченска вълна !
Първата беше преди около 3-4 години. Преди 3-4 години колежките и приятелките ми бяха 1ви – 2ри курс – време благоприятно за сватби, а сега са завършили преди година – отново време благоприятно за сватби !
Как усетих брокатеното напрежение ли ? Еми вчера направо беше деня на булченските рокли. Признавам, че у мен настъпва напрежение, когато се стигне до булченски магазини. Гадните платове, чашите с брокат, шишетата с брокат, роклите с брокат. Накрая, колкото и да си се дърпал винаги излизаш целия в брокат. Има нещо заразно.
Но да се върнем на вчера.
Приятелката ми, с която стояхме на един чин в първи клас се жени. Да са живи и здрави🙂 Та тя ме накара да и обещая да отидем да гледаме рокли. Въпреки напрежението живот и здраве ще изпълня обещанието си.
След това моя колежка ми прати снимка на нейна позната, за да видя колко е интересна роклята и. Която между другото беше с един дълъг ръкав. Споменавам го, защото не мога да си обясня защо има дрехи с по един ръкав. Ами ако ти стане топло в сватбения ден – ще ти е топло на едната ръка. Ако ти стане студено на другата – ще се намяташ само от едната страна. Не знам… това е едно от безбройните неща които не мога да си обясня. Както да е.
Третата ми приятелка от гимназията ми звънна да я гледам в рокла за някакъв скеч, който между другото беше много як. Тя не е реално булка разбира се, но явно вълната я е поопръскала.
Въпроса е сега, кога да предвиждам третата вълна. Може би след 5 години, когато наборите ще са на около 28 и ще се засилят да се женят преди заветното 30.

https://i1.wp.com/www.dnevnik.bg/shimg/zx450y250_328843.jpg

Вашият коментар

