Mtel-история

Преди 2 седмици звъни телефона, ама ми звъни едно такова как да кажа… ако помните НЛО-то преди 10 години, имаше един на който му звънеше телефона някак международно, а на мен ми звънеше някак на Мтел-но.

Излизам аз от банята и го чувам. Вдигам. Един любезен женски глас “ Удобно ли е ? Обаждаме се от Мтел. „, веднага реших, че е анкета. Обясних и, че излизам от банята и някак не е момента. Тя обаче стабиларка “ Ако искате ще Ви звъннем след малко. „, озадачих се. Няма отърване. Викам й “ Казвайте ! „, тя още по-любезно “ Ще Ви спрем телефона ако не го платите. Можете да платите еди кога си, а ако е в някакви си часове ще имате 5 % отстъпка. „, „Чудесно! “ възкликнах аз, благодарих и за информацията, а тя даже ми вика накрая „Дочуване“ все едно се надява да закъснея и другия път с плащането.

Вчера или завчера.. реших да се наспя като никой друг път, спрях алармите… не, че не се будих през 30 минути по навик от 6 часа, но както да е. Звъни телефона едно такова Мтел-но. Вдигам. „Удобно ли е ?“, „Спях…“, „Можем да Ви звъннем след малко“, ясно е че отърване няма „Не, кажете…“ примирено смотолевих, а тя още по-бодро “ Вие сте СПЕЦИАЛЕН клиент на МТЕЛ ! И нещо си промоция.“ Не я прекъснах, защото беше извънредно мила и любезна дама. Накрая и обясних, че ще си помисля и ако реша ще отида до някой Мтел, а тя “ Кажете, че участвате в промоцията, тъй като сте СПЕЦИАЛЕН клиент “ или нещо такова с този смисъл. Веднага си представих как влизам, отивам на касата и “ Здравейте, аз съм специална тъй като съм СПЕЦИАЛЕН клиент ! „.

Вашият коментар

