Аз съм жертва на рекет ! ( 15 май 2010 )

Пия си кафето аз съвсем невинна, девствена и непокварена както винаги, без да съм сторила на никому зло в този момент когато чувам два пъти поскърцване на стара врата. Поглеждам си GSM-а защото това е сигнала ми за SMS-и. Две съобщения. В първото ме занимават с факта, някакви прозиводители на кафе организират срещи на класа. Изтрих го. А във второто ми пишат, че това е нетърговски sms и ако не искам да получавам повече съобщения от тях да пратя sms на едикой си номер и цената му е 30 стотинки. Това е нарича законен рекет. П.С. Ако съм допуснала правописни и пунктуационни грешки, моля да ме извините, това е от напрежението, че съм жертва на рекет.

Вашият коментар

